תקנון השימוש באתר קומוארט נכתב בלשון זכר אך האמור בו מתייחס לנשים וגברים באופן שווה לחלוטין

הקדמה:

  1. אתר "KOMOART" – קומוארט, (להלן "האתר") הינו אתר המשמש כאתר ,תצוגה ומכירה של דברי אומנות ומוצרים ייחודים לבית ולילדים.  הנך מוזמן לגלוש ולסייר באתר, ללמוד על הפעילויות  השונות והמגוונות שלנו בישראל ובעולם במהלך שנים ארוכות, לצפות, לרכוש, להעיר ולשאול, הכל בכפוף להסכמתך לתנאי השימוש אשר יפורטו להלן.
  2.  הנך מתבקש/ת לקרוא בעיון את התקנון ותנאי השימוש והרכישה באתר במלואן כתנאי מוקדם לכל התקשרות עם האתר.
  3.  יודגש כי גלישה באתר קומוארט ו/או רכישה של מוצר/ים באתר מבטאים את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון ותנאי השימוש בו.
  4. לא תהא למשתמש, לגולש או לרוכש ו/או מי מטעמו כל טענה ו/או תביעה מכל סוג שהוא נגד האתר ו/או מי מטעמו.
  5.  התכנים השונים המוצעים לקהל המבקרים באתר זה, עשויים להשתנות מעת לעת או לרבות ובהתאם לסוג התוכן ועל פי החלטת האתר.
  6.  האמור בתקנון באתר זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה לחלוטין.
  7.  הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.
  8.  עצם רכישת המוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בין המבקר ו/או הקונה באתר לבין המפעיל של האתר להלן: קומוארט – " KOMOART".
  9.  מובהר בזאת שהנהלת האתר שומרת לעצמה את מלוא הזכות לעדכן את תנאי השימוש ולהפסיק שיווק ומכירת מוצרים ולשלול זכות רכישה באתר מעת לעת וללא התראה או אזכור מיוחד בערוצי האתר השונים הקיימים או אלו שיתווספו או ישתנו מעת לעת בהתאם להחלטת האתר.

קניין רוחני:

  1. האתר כמו גם כל המידע שבו לרבות עיצוב האתר, קוד האתר, קבצי מדיה לרבות איורים, עיצובים גרפיים, לוגויים, סרטונים, תמונות, טקסטים, קבצים, תיאורים וכל חומר אחר אשר מוצג בו שייכים במלואם ובלעדית לאתר קומוארט ומהווים קניין רוחני בלעדי שלו ואין לעשות בהם שימוש כל שימוש מכל סוג שהוא ללא אישור בכתב ומראש מהנהלת האתר " KOMOART"
  2.  בנוסף לאמור ומבלי לגרוע  מהאמור לעיל, אין להפיץ, להעתיק, לשכפל, לפרסם, לחקות או לעבד: פיסות קוד, איורים, עיצובים, טקסטים, גרפיקות, ,תמונות, פסלים, משחקים, ספרים, חומר הסבר, מערכי שיעור, קבצי אנימציה, מידע וכל תוכן מסחרי או כל מדיה אחרת המוצגת באתר, מבלי לקבל לכך אישור מראש ובכתב מהנהלת האתר.

תוכן/תכניי האתר:

  1. אנו שואפים לספק לכם את המידע המוצג באתר ללא הפרעות אך ייתכנו בשל שיקולים טכניים, תקלות צד ג או אחרים, הפרעות מסוימות כאלו או אחרות שלא בשליטתנו בזמינות האתר בשלמותו או בחלקים ממנו, לאור האמור, איננו יכולים להתחייב כי האתר יהיה זמין לכם בכל עת ולא יינתן כל פיצוי כספי או אחר בשל הפסקת השירותים /הורדת האתר /או כל פעולה אחרת המתבצעת באתר.
  2.  קישורים לאתר/ים חיצוניים מהאתר באם קיימים יהיו קיימים בכל צורה ואופן אינם מהווים ערובה כי מדובר באתרים בטוחים, איכותיים או אמינים וביקור בהם נעשה על דעתכם האישית בלבד כמשתמשים ונמצאים בתחום האחריות הבלעדי שלכם כמשתמש/ים באתר .
  3.  התכנים והחומרים המוצעים באתר הינם בבעלותה הבלעדית של " KOMOART" ואין לעשות בהם שימוש אשר נוגד את האמור בתקנון זה למעט במקרים בהם צוין אחרת או במקרים בהם צוין כי זכויות היוצרים שייכים לגוף חיצוני. במקרים אלו יש לבדוק מהם תנאי השימוש בקישור המצורף ולפעול על פי המצוין באתר החיצוני לו שייכים התכנים ו/או החומרים.

מדיניות מחירים והתקשרות:

  1. בכל שלב בו הנך עושה שימוש באתר ו/או במסגרת ההתקשרות עם האתר- קומוארט, הנך מתחייב כחלק מההתקשרות למסור לנו פרטים נכונים, מדויקים, עדכניים ומלאים לגבי זהותך.
  2.  מחיר המוצרים המפורסמים באתר, תנאי האספקה, מחירי המשלוח, מס' התשלומים וכל נתון אחר המפורסמים באתר נתונים בלעדית לשיקול דעתה של קומוארט אשר תהיה רשאית לשנות אותם בכל עת, ללא הודעה מוקדמת.
  3.  התשלום באתר עבור רכישת מוצר/ים מתבצע באמצעות סליקה באמצעות PayPal .
  4.  האתר מתחייב לשלוח למזמין את המוצר שהוזמן באתר, כולל צבע וגודל.
  5.  מובהר בזאת כי התמונות המפורסמות באתר הן לצרכי המחשה בלבד.
  6.  ככל שתחול טעות בתיאור המוצר ו/או בתמונת המוצר רשאית הנהלת האתר, אך לא חייבת, לבטל את הרכישה הספציפית.
  7.  במוצרים מסוימים, ייתכנו שינויים קלים בנראות למזמין הנובעים מסוגי ואיכות המסכים בהם נעשה שימוש בגלישה באתר.
  8.  המחירים המפורסמים באתר, כוללים מע"מ.

 מדיניות החזרות וביטולים:

  1. ניתן לבטל עסקה שבוצעה באתר רק באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של האתר.
  2.  ביטול עסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת פקס או דואר אלקטרוני מהאתר המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר.
  3.  יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח.
  4.  החזרת המוצר תיעשה כשהוא סגור באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 14 יום מיום קבלת  המוצר.
  5.  החזרת המוצר תתבצע לכתובת: חב' קיוקיוזו ישראל בע"מ, ת.ד 2249 קדימה. 609200.
  6.  במקרה של ביטול העסקה שבוצעה באתר והתשלום בגינה הועבר לחשבון האתר, יחזיר האתר  ללקוח את  הסכום ששולם, בקיזוז דמי ביטול כפי שיהיו נהוגים מפעם לפעם ויפורסמו באתר.
  7.  לאחר ביטול העסקה יזוכה אמצעי התשלום שמסר הרוכש בניכוי דמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה או 100 ש"ח – לפי הנמוך מביניהם..
  8.  במידה וביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לאתר לכתובת שתפורסם באתר וזאת בנוסף לדמי הביטול כמצוין.
  9.  מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר כלשהו גם במידה והמוצרים הינם מוצרים מקוריים של האתר.
  10.  והיה ומסיבה כלשהי הלקוח סרב לקבל את המשלוח, הלקוח מתחייב לשלם את כל עלויות המשלוח כולל טיפול ומשלוח בחזרה.
  11. קומוארט אינה אחראית לכל אובדן או נזק שנגרם למוצר/למשלוח במשלוח החזרה.
  12.  במקרים בהם סופק/ו מוצר/ים בהזמנה מיוחדת לא ניתן יהיה להחזיר את המוצר/ים.

 אספקה והובלה:

  1. האתר ידאג למשלוח המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר המכירות, תוך 14 ימי עסקים או לפי הפרסום באתר לגביי המוצר הנרכש באמצעות דואר ישראל בדואר שליחים.
  2.  האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
  3.  משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע"י הלקוח בעת הרכישה.
  4.  מחיר המוצר כולל את עלות המשלוח.
  5.  קיימת אפשרות לאסוף את המוצר שנרכש באזור המרכז, בתיאום מראש במקום שיתואם בין קומוארט לרוכש ללא קיזוז עלות המשלוח.

 שירות לקוחות:

בכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות אל נציגי השירות של החברה במייל: [email protected] 

אחריות ושירות:

  1. האחריות למוצר מכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר ו/או פעולתו אשר נגרמו על ידי האתר.
  2.  האחריות למוצר/ים הנרכש ניתנת לתקופה של 30 מיום ביצוע הרכישה.
  3.  האחריות על מוצר תהיה תקפה רק לגבי לקוח המחזיק בידיו הוכחת קנייה מקורית ורק במידה והרכישה נעשתה באמצעות אתר המכירות "KOMOART".
  4.  האתר שומר לעצמו את הזכות לדרוש מהלקוח להוכיח כי הינו הרוכש המקורי של המוצר.
  5.  הסעד הבלעדי לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבל לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום. החבות הכוללת של האתר ביחס לכל מוצר פגום לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום.
  6.   אחריות האתר לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נגרם כתוצאה מהפעלה שגויה. ו/או חוסר זהירות ע"י הרוכש.
  7.  האתר לא יהיה אחראי לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותו הבלעדית של האתר.
  8.   להפעלת האחריות ולקבלת שירות למוצר יש ליצור קשר עם האתר בטלפון או במייל המפורסמים בתקנון זה.

העלאת תגובות של גולשים באתר:

  1. במידה והאתר  – קומוארט יאפשר קבלת תגובות מהגולשים באתר, אין לפרסם באתר זה ו/או להעלות בו קישורים כלשהם ישירים או עקיפים העוברים על חוקי מדינת ישראל ובכלל זה:
  2.  תכנים פורנוגרפיים, בעלי אופי מיני בוטה, תכנים הכוללים אופי של איומים, תכנים הכוללים או מרמזים על עידוד לגזענות ו/או הפלייה פסולה, תכנים שיש פגיעה בפרטיות של אחר, תכנים שיש בהם כדי לשון הרע ותכנים הפוגעים ברגשות הציבור.
  3.   אין להעלות לאתר או לפרסם בו תכני פרסום מסחריים מכל סוג שהוא, או לעשות שימוש בזכויות קניין שלגולש אין בהם זכויות יוצרים ו/או סימני מסחר כדין.
  4.  אין לפרסם כל תוכן המעודד ביצוע עבירה פלילית, תכנים שקריים, תכנים ו/או חומרים אחרים הכוללים וירוסים ויישומים מזיקים לרבות יישומי מעקב.
  5.  קומוארט רשאית לבדוק בכל עת תכנים שיועלו לאתר ולמנוע לפרסמם לפי שיקול דעתה הבלעדית.

 ניהול משתמשים ומבקרים באתר:

  1. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לחסום כל משתמש ובין אם על ידי חסימת כתובת ה IP של המחשב שלו, כתובת ה MACID של המחשב שלו או אפילו בהתאם למדינת המוצא ללא צורך לספק תירוץ אשר מקובל על הגולש/המשתמש/הרוכש.
  2.  צוות האתר/הנהלת האתר יעשה כל שביכולתו להגן על פרטי המשתמשים הרשומים באתר/ מנויים הרשומים באתר. במקרים בהם יעלה בידיו של צד שלישי להשיג גישה למידע מוסכם בזאת כי לגולשים, משתמשים, רוכשים וחברים באתר לא תהא כל תביעה, טענה או דרישה כלפי צוות האתר  KOMOART " ".

גילוי נאות:

  1. באתר זה עשוי להיעשות שימוש בקבצי קוקיז ( במיוחד עבור משתמשים רשומים ומנויים) ובממשקי סטטיסטיקה פנימיים בכדי לשמור תיעוד סטטיסטי אנונימי של גולשים וניתוח תנועת הגולש/ים, הרגלי גלישה באתר וניתוח קליקים וזמן שהייה.
  2.  כל העת ולבד מאשר גולשים המחוברים לאתר המידע הנשמר הוא אנונימי לחלוטין ואין בו את שם הגולש או כל פרט מזהה אחר.

איזור שיפוט:

  1. בעת שאתם עושים שימוש באתר ובמקרה בו התגלעה כל מחולקת אתם מסכימים להלן כי האמור לעיל נמצא תחת סמכות השיפוט הבלעדי של החוק הישראלי תוך שימוש במערכת בתי המשפט הישראליים בלבד במחוז תל אביב.
  2. צוות קומוארט, מאחל לכם גלישה מהנה וקנייה בכיף!

אודותינו

סדנת בית האמן  "KomoArt", מתמחה שנים ארוכות בעיצוב מוצרי אומנות ייחודים, בברזל ובאבן. "KomoArt" מציעה ללקוחותיה, מדבקות, סדרת הדפסי תמונות, על זכוכית, קנבס ופרספקס בגדלים שונים לילדים ומבוגרים ותמונות מקור.
פסלי הזכוכית המקוריים מבית סדנת בית האמן "KomoArt", מיוצרים בתהליך קפדני, יחידני בעבודת יד, תוך שימת דגש, על קו עיצוב נקי ושילוב הצבעים בהרמוניה, זורמת ונקייה. גוף הפסל, חלקיו ובסיסו עשויים מזכוכית נקייה ברמה גבוהה ואיכותית.
סדרת המוצרים החינוכיים מבית, "KomoArt" כוללת: ספרים וחוברות פעילות, משחקים לפיתוח חשיבה לילדים ומבוגרים, משחקי יצירה, מודלים תלת ממדיים, משחקים לילדים בגיל הרך ומוצרים נוספים.

מפתחי המוצרים מסדנת בית האמן "KomoArt" זכו ב"פרס ראש הממשלה בתחום החינוך"

© כל הזכויות שמורות לקיוקיוזו ישראל בע"מ 2020

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן